نتانیاهو: از رئیس جمهور آرژانتین برای حمایت از اسرائیل تشکر می‌کنم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مواضع ضد فلسطینی خاویر میلئی تمجید کرد.

خاویر میلئی، رئیس جمهور جدید آرژانتین از همان ابتدای سکانداری این سمت روابط ویژه‌ای را با صهیونیست‌ها شکل داده است. اعلام آمادگی برای انتقال سفارت آرژانتین به بیت المقدس، سفر به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با مقامات ارشد صهیونیست از جمله اقدامات میلئی است. 

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از دیدار با رئیس جمهور آرژانتین ابراز خرسندی کرده و از تصمیم خاویر میلئی برای اعلام جنبش حماس به عنوان یک سازمان تروریستی تقدیر کرد. 

نتانیاهو در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: ما به خوبی می‌دانیم بزرگترین چالش برای صلح و امنیت منطقه ما و نیز منطقه شما (آمریکای لاتین) چیست، ایران!

وی در ادامه این پیام افزود: حمایت استوار شما از اسرائیل در تمامی اشکال بسیار قابل تقدیر است. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان از اینکه رئیس جمهور آرژانتین برای اسرائیل حق دفاع از خود قائل است، کمال تشکر را کرد. 

خاویر میلئی که دیروز به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، از آمادگی بوینس آیرس برای انتقال سفارت به بیت المقدس خبر داده است. وی همچنین با حضور در کنار دیوار ندبه، مراسم ویژه صهیونیست‌ها در این مکان را اجرا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
تشکر میکنی...مگه وحشی ها و قاتل ها و جنایتکاران ام تشکر میکنن.نتانیابو رفتی هستی و بایر تاوان و جواب پس بدی ....جنایتک جنگی .نسل کشی.دورغ به مردم .قتل صهیونیست های خودت و انداختن گردن دیگری مثل ۱۱سپتامبر و تسلیحات ممنوعه و نقص تماموقوانین زدن بیمارستان .آمبولانس غیر نظامی ووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
به روبا گفتن شاهدت کیه، گفت دمم
آخرین اخبار