بهره برداری از ۲ واحد صنعتی و پنج واحد دانش‌بنیان با حضور معاون وزیر صمت

۲ واحد صنعتی و پنج واحد دانش‌بنیان با ۱۰۰ فرصت شغلی جدید امروز شنبه به مناسبت دهه فجر، با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و استاندار کرمانشاه در شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان به بهره‌برداری رسید.

بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح پروژه‌ها گفت : ۱۰ کارگاه و سوله شرکت‌های دانش بنیان در شهرک صنعتی بیستون با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال (در حوزه‌های مختلف زیرساختی) احداث شده که پنج واحد آن‌ها امروز بهره برداری می‌رسد و پنج سوله دیگر نیز در حال تجهیز است.

بیژن کردستانی اعلام کرد؛ این شرکت‌های دانش‌بنیان به طور میانگین برای پنج نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

خط تولید جدید کارخانه فرش" رجال" با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشغالزایی ۳۵ نفر نیرو کار جدید در شهرک شهرک صنعتی بیستون دومین پروژه بود که معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر افتتاح کرد.

به گفته مسئولان این کارخانه؛ این واحد صنعتی اکنون برای ۱۳۵ نفر اشتغال ایجاد کرده و سالانه ۲۰ هزار متر مربع فرش ۷۰۰ و ۱۲۰۰ شانه تولید و به کشور‌های کانادا، دانمارک، روسیه، آذربایجان و عراق نیز صادرات دارد.

بهره‌برداری از شرکت مانا صنعت سیروان (تولید پروفیل درب و پنجره) با هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۵ نفر سومین پروژه‌ای بود که مقیمی مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرک فرامان افتتاح کرد.

مدیرکل صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه در این سفر در جمع خبرنگاران؛ از کلنگ زنی ۲ پروژه مهم رینگ سازی و پتروشیمی سنقر در این سفر خبر داد و گفت: این ۲ پروژه مهم صنعتی برای استان ۹۰۰ فرصت شغلی به وجود می‌آورد.

محسن دارابی اعتبار این پروژه‌های کلنگ زنی را ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در ایام دهه فجر امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب ۴۵ پروژه صنعتی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های صنعتی در ایام دهه فجر امسال برای ۸۱۰ نفر در سطح استان کرمانشاه اشتغال ایجاد کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار