برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا به مدت سه ماه

معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا به مدت سه ماه در سطح استان خبر داد.

احسان باقرخانی، معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های پیش‌رو در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان به برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا به مدت سه ماه از بهمن، اسفند تا پایان فروردین‌ماه سال آینده اشاره کرد.

وی اظهار کرد: سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی مکلف به تأمین کالا در ۱۳ شهرستان و برخی از بخش‌های استان شده و همچنین شهرداری‌های استان هم موظف به اجرای تصمیمات کارگروه تنظیم بازار در راستای آمادگی مکان‌هایی بدین منظور هستند.

معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: در مرکز استان هشت مکان در هشت منطقه شهرداری جانمایی خواهد شد که تا به امروز چهار مکان به بهره‌برداری رسیده است.

وی در توضیح کالا‌های عرضه شده در این بازارچه‌ها، اظهار کرد: انواع شوینده‌ها، اقلام پروتئینی (گوشت قرمز، گوشت مرغ، پروتئین)، برنج، شکر، کالا‌های تنظیم بازاری و سایر محصولات؛ راحت‌تر و ارزان‌تر در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

باقرخانی اضافه کرد: برنامه بلند مدت سازمان صمت به این سمت است که این میادین تره‌بار و اقلام اساسی مورد نیاز مردم از سوی شهرداری به صورت سازه‌های ثابت در هشت نقطه در مرکز استان و یک مکان در هر شهرستان استان، جانمایی شود.

وی درباره برپایی نمایشگاه در روز‌های پایانی سال، گفت: با همکاری مجموعه شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان و هیأت مدیره این شرکت و موافقت ستاد تنظیم بازار، فروشگاه بهاره در دهه پایانی اسفندماه در مرکز استان برگزار خواهد شد که حدود ۲۰۵ غرفه جانمایی شده و با اولویت در اختیار شرکت‌های تولیدی استان قرار خواهد گرفت تا کالا از تولید به مصرف در اختیار شهروندان قرار گیرد. پیش‌بینی شده در دیگر شهرستان‌ها هم نمایشگاه‌های این‌چنینی برپا شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار