ضبط مناظرات نامزد‌های حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه در صدا و سیمای خراسان جنوبی

مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: ضبط مرحله اول مناظرات نامزد‌های حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه در صدا و سیمای استان انجام شد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: امروز ۱۲ نفر از نامزد‌های حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه در دومین برنامه در سه مرحله و در هر مرحله به مدت ۱۲۰ دقیقه در خصوص سوالات و محور‌های مطرح شده در جلسه مناظره به نقد و بررسی و بیان نظرات خود پرداختند.

او افزود: این افراد در نوبت عصر امروز هم بر اساس قرعه کشی در خصوص موضوعات مختلف به نقد و بررسی و بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

به گفته آینه دار اولین مرحله این مناظره‌ها به مدت ۴ روز، سه شنبه ۲۴ بهمن، چهارشنبه ۲۵ بهمن، پنج شنبه ۲۶ بهمن و جمعه ۲۷ بهمن در صدا و سیمای استان ضبط و در زمان مقرر تبلیغات نامزد‌ها از کانال‌های تلویزیونی تبلیغات انتخابات حوزه‌های انتخابیه پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: مرحله دوم ضبط مناظرات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفته آینده انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: پخش مناظرات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات، سوم اسفند آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار