فرصت رایگان تبلیغات نامزد‌های انتخابات در تلوبیون

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صاحب یک صفحه اختصاصی در تلوبیون رسانه ملی برای تبلیغات می‌شوند.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: رسانه ملی و شبکه خاوران امسال بر اساس قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمامی ظرفیت‌ها و امکانات رسانه‌ای اش را برای تحقق راهبرد عدالت انتخاباتی و دادن فرصت برابر به نامزد‌ها به میدان آورده است.

او افزود: در کنار راه اندازی ۴ کانال انتخاباتی در استان، امکانات و ظرفیت جدیدی را در تلوبیون ایجاد کرده ایم تا نامزد‌ها از فرصت فضای مجازی، خود و برنامه هایشان را به مردم معرفی کنند.

آینه دار بیان کرد: برای هر نامزد یک صفحه در تلوبیون اختصاص داده شده است تا بیش از ۱۰ ساعت محتوا و ویدئو‌های کوتاه تبلیغاتی را بارگذاری کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی تصریح کرد: برای فعال شدن این صفحه، به تمام نامزد‌ها پیامک ارسال خواهد شد تا آن را فعال و محتوا‌ها را بارگذاری کنند.

او گفت: نامزد‌ها می‌توانند فایل‌های ویدئویی، لینک اخبار انتخاباتی و حتی نشانی صفحات مجازیشان را در صفحه اختصاصیشان در تلوبیون بارگذاری کنند.

آینه دار تصریح کرد: ظرفیت عظیم تلوبیون با مخاطب فعال روزانه ۲۵ میلیون نفر، می‌تواند در معرفی نامزد‌ها و برنامه‌هایشان بسیار مؤثر و موفق باشد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی عنوان کرد: تبلیغات نامزد‌ها در تلوبیون رایگان است و با تفاهم نامه میان رسانه ملی و شرکت مخابرات ایران، استفاده از اینترنت برای مردم هنگام مشاهده برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها رایگان شده است.

او اظهار کرد: همانند مدل شبکه‌های اجتماعی، مسئولیت انتشار محتوا در صفحه اختصاصی تلوبیون با خود نامزدهاست و انتظار می‌رود در تولید و انتشار این محتوا مراقبت و نظارت کافی را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


آینه دار افزود: نظارت صدا و سیما بر محتوا‌های بارگذاری شده در تلوبیون، پسینی است به این معنی که مردم چنانچه محتوایی خلاف قانون انتخابات دیدند می‌توانند آن را گزارش دهند؛ البته هیأت استانی بررسی تبلیغات هم امکان نظارت و حتی اعمال نظارت را دارد و چنانچه محتوا را دچار اشکال تشخیص داد می‌تواند این موارد را به نامزد تذکر دهد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: سامانه تلوبیونی آرا مخصوص تبلیغات را از ۲۲ بهمن با ارسال پیامک در اختیار نامزد‌ها قرار می‌دهیم تا محتوا‌های تبلیغاتی را بارگذاری کنند و از سوم اسفند همزمان با آغاز رسمی تبلیغات، این برنامه‌ها برای مردم قابل دریافت و مشاهده است.

او تصریح کرد: ایجاد فرصت‌ها و امکانات برابر تبلیغاتی برای نامزد‌ها در شبکه‌های انتخاباتی و تلوبیون می‌تواند به شناخت بهتر و دقیق مردم از نامزد‌ها و برنامه‌های آن‌ها کمک کند تا در نهایت شاهد تشکیل مجلسی قوی با مشارکت پرشور مردم در انتخابات امسال باشیم.

آینه دار گفت: تلوبیون بزرگترین سکوی رسانه‌ای کشور و با بیش از ۲۵ میلیون کاربر فعال، مرجع پخش زنده و آرشیو تمامی برنامه‌های رسانه ملی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار