چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس برگزار شد

چهارمین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، وزرای بهداشت و صمت و رئیس سازمان غذا و دارو در پارک فناوری پردیس استان تهران برگزار شد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حاشیه چهارمین رویداد ملی صنعت دانش بنیان، از دستاورد‌های جدید دارویی و تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان بازدید و با تولیدکنندگان این محصولات که در پارک فناوری پردیس استقرار دارند، گفتگو کرد.

همچنین در این رویداد، خط تولید ۵ ماده موثره دارویی ضدسرطان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان غذا و دارو، رونمایی شد.

ولگات اگزما، ولگات D3، ولگات مولتی کیدز، بایوبیون و روژویت، ۵ ماده موثره بومی ساخت شرکت زیست تخمیر و مستقر در پارک فناوری پردیس است که این محصولات امروز رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
ای که دستت میرسد کاری بکن
از مسولین محترم عاجزانه تقاضا دارم که اقدامی کنند، شرکت بهمن موتور برای نوبت زمستان فراخوان نمی دهد و باعث ضرر و زیان زیادی به ما شده است، 5 ماه است که به امید فراخوان بهمن موتور و واریز وجه خودرو همه دارو ندارم را نقد کرده و کلی وام گرفته ام، و در شرایط تورمی کنونی شاهد از بین رفتن اصل سرمایه ام هستم، یا حق
آخرین اخبار