تردد در همه محور‌های مواصلاتی کرمانشاه جریان دارد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : تردد در همه محور‌های مواصلاتی کرمانشاه جریان دارد و کلیه نیرو‌های راهداری در حال آماده باش هستند.

سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص بارندگی‌های شبانه روز اخیر گفت : در کلیه محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش نسبتاً شدید باران هستیم و در محور سنقر و کلیایی به قروه و سه‌راهی شهدا بارش برف را داریم.

وی افزود: تردد در کلیه محور‌های مواصلاتی در حال انجام است و مشکلی در تردد و حمل و نقل جاده‌ای نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان تصریح کرد: کلیه نیرو‌های راهداری در حال آماده باش هستند و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای انجام شده است.

وی افزود: گشت‌های راهداری در نقاط پرحادثه با چراغ‌های گردان خطر حضور دارند و راهدارخانه‌ها برای اسکان مسافران در راه مانده آماده شده است.

کهریزی خاطرنشان کرد: آماده باش کامل به تمامی واحدها، استقرار کارکنان، ناوگان راهداری و تمامی تمهیدات پیشگیرانه ازجمله قنوزنی، بررسی پل‌ها و رفع انسداد احتمالی آن‌ها به منظور جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری استان بیان کرد: از رانندگان محترم درخواست می‌شود تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

 ثبت ۳۴ میلی‌متر بارش در پاوه

رئیس اداره راهداری پاوه گفت: میزان بارش باران در شبانه روز گذشته تا صبح امروز ۳۴ میلی‌متر گزارش و ثبت شده است.

ابراهیم شهریاری اظهار داشت: کل بارش سامانه بارشی اخیر ۳۴ میلی‌متر در پاوه بوده است که آمار بارش تجمعی شهر تاکنون به ۵۵۰ میلی‌متر رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد و نسبت به میانگین نرمال بلندمدت سنوات اخیر ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: عملیات ریزش‌برداری و رفع آب گرفتگی در سطح راه‌های مواصلاتی شهرستان پاوه به صورت شبانه‌روزی درحال انجام است و بارش برف هم در محور سه‌راهی شهدا به طرف هانی‌گرمله، نودشه و نوسود از هم اکنون شروع شده است.

شهریاری بیان داشت: از رانندگان استدعا می‌شود که با توجه به تداوم بارش و تغییر شکل آن از باران و برف در ساعات آتی هنگام عبور از محور‌های کوهستانی و برف گیر شهرستان خودرو خود را به زنجیرچرخ و سایر ملزومات گرمایشی و زمستانی مجهز کنند و از توقف در مجاورت ترانشه‌های مرتفع و ریزشی جدا خودداری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.