امام جمعه موقت سنندج:

شرکت در انتخابات باعث افزایش اتحاد و همدلی می‌شود

ماموستا حسینی گفت: شرکت در انتخابات عامل تقویت امنیت و افزایش اتحاد و همدلی می‌شود.

ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امری ضروری است از این رو همه باید در انتخابات ۱۱ اسفند آرای خود را به صندوق بیندازند.

وی بیان کرد: مشکلات در جامعه وجود دارد، اما دولت مردمی است و برای رفع مشکلات تلاش می‌کند و باید بدانیم وجود این مشکلات مانع از مشارکت ما در عرصه مهم انتخابات نشود.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه گفت: هیچ کس از هرج و مرج راضی نیست و نفعی از ناامنی نمی‌برد لذا همه در انتخابات شرکت می‌کنند چرا که شرکت در انتخابات عامل تقویت امنیت و افزایش اتحاد و همدلی می‌شود.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما به عنوان امت اسلامی از خانواده مسلمان بدنیا آمده‌ایم و یقینا قلبمان روشن است، به فرموده پیامبر مکرم اسلام «بر خدا صلى الله علیه و آله فرمود: همچنان که آهن اگر آب به آن برسد زنگ مى‌زند، این دل‌ها نیز زنگار مى‌بندد. عرض شد: صیقل دادن آن‌ها به چیست؟ فرمود: بسیار به یاد مرگ بودن و تلاوت قرآن دوری از گناه و غیبت مانع از زنگار قلب می‌شود».

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید قلب و درون انسان اگر مواظب نباشید بسیار خطرناک است باید با خودداری از غیبت، دوری از دروغ و تهمت و توجه بانجام مسئولیت قلب خود را نورانی کنیم.

امام جمعه موقت سنندج افزود: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند همانگونه که آتش چوب را می‌سوزاند غیبت، تهمت و دروغ نماز و عبادات شما را از بین می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.