هرگونه سدمعبر را به سامانه «۱۳۷» اطلاع دهید

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، از شهروندان خواست هرگونه سدمعبر را به سامانه «۱۳۷» اطلاع دهند.

 امیر هاشمی، با این توضیح که یک تیم از نیرو‌های باتجربه واحد پیشگیری سازمان متبوعش به‌عنوان تیم واکنش سریع، در حال بررسی امور معابر شهر هستند، گفت: در مسیر برگزاری جشنواره پیشواز شهر از نوروز «پیشران» و برای رفع مشکل سدمعبر، در ابتدا از تمام صنوفی که به هر طریق نسبت به مسدود کردن معابر و استفاده اختصاصی از آن‌ها اقدام نمی‌کنند، اخطار داده می‌شود.

وی افزود: در مرحله دوم که با بازرسی‌های متعدد همراه است، برای فرد متخلفی که به اخطاریه‌ها توجه نداشته و بر استمرار تخلف تأکید داشته باشد، یک پرونده تشکیل و به پیوست مستندات، به مرجع قضایی ارجاع می‌شود و پس از اخذ دستور لازم، واحد صنفی وی پلمب خواهد شد.

هاشمی، با بیان اینکه از کسبه شهر تقاضا داریم با رعایت حدود قانونی برای برقراری نظم شهری و زیبایی بصری بکوشند، تصریح کرد: از تمام اصناف می‌خواهیم در چیدمان اجناس و وسایل خود از هرگونه تصرف عدوانی و چیدمان میز و صندلی در معابر خودداری کنند و با نیرو‌های سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، همکاری کنند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان قصد دخالت در کسب‌وکار و ایجاد خلل در شور و نشاط مردم نداریم، بیان داشت: استفاده اختصاصی از معابر، هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی مشکل دارد و از آنجاکه متولی صیانت از معابر شهری، شهرداری است، برعهده ماست که موضوع سدمعبر را مدیریت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار