پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی برای خرید پهپاد‌های کشاورزی

معاونت توسعه مشاغل کمیته امداد گفت: ۲۰۰ شغل پایدار برای مددجویان کمیته امداد جهت استفاده از پهپاد‌های کشاورزی فراهم شده است.

روح اللهی معاونت توسعه مشاغل کمیته امداد در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه  در راستای توانمند سازی  مددجویان و ایجاد مشاغل نوین در این حوزه قرارداد‌های با سازمان هواپیمایی کشوری منعقد شد گفت: در حال حاضر ظرفیت اشتعال زایی با درآمد پایدار در این بخش ایجاد شده است و با همکاری سازمان هواپیمایی  این طرح اجرایی‌شده است.

به گفته وی در حوزه  ارائه خدمات پهپاد کشاورزی این طرح کلید خورده و طی سال گذشته  در قالب همکاری با شرکت‌های های تولید کننده پهپاد  ۵۹ فروند پهپاد کشاورزی در سراسر کشور  خریداری شده و تا به امروز اقدام به درآمد زایی مناسب و اشتغال پایدار برای مددجویان شده است.

او گفت:  متقاضیان در گروه‌های دو تا سه نفره و با تخفیف مناسب از این  شرکت  این پهپاد‌ها را خریداری می‌کنند.

وی افزود؛ تا به امروز  ۲۰۰ مورد اشتغال پایدار ایجاد شده و  عمده  این مشاغل در استان‌های پهناور برای کشاورزی بوده است.

وی اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه به صورت انفرادی به مددجویان اعطا شده  و بانک‌های عامل امسال میانگین ۱۵۰ میلیون تومان به صورت ۷ساله پرداخت می‌شود

او گفت: استفاده از این پهپاد‌ها به صورت آموزشی به مددجویان از طریق سازمان هواپیمایی کشور انجام شده و بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی گواهینامه استفاده از آن‌ها ارائه می‌شود.

 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، پهپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار