آغاز توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از ۲۶ اسفندماه امسال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: میوه تنظیم بازار شب عید استان از ۲۶ اسفندماه امسال توزیع می‌شود.

محمد کاظم منزوی در یازدهمین ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند توزیع گوشت تنظیم بازار در استان گفت: گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌های استان به‌طور عادلانه توزیع باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولیت توزیع گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌های این استان بر عهده فرمانداران است.

وی افزود: هر کدام از فرمانداران چهارمحال و بختیاری که گوشت گرم و منجمد برای تنظیم بازار شهرستان خود نیاز ندارد باید به‌صورت مکتوب اعلام کند.


بیشتر بخوانید


منزوی با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی در شهرکرد اضافه کرد: در این نمایشگاه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ۲۰۰ غرفه عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: درج قیمت کالا‌ها و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی شهرکرد مورد توجه و نظارت جدی باشد.

منزوی اظهار کرد: توزیع خرما ویژه ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری از پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ و توزیع میوه تنظیم بازار شب عید استان از شنبه ۲۶ اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا پایان موجودی انبار‌ها ادامه می‌یابد.

بهروز آل‌مؤمن مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۵۰ تن مرغ در انبار‌های استان منجمد و ذخیره شده است.

وی تاکید کرد: تا ابتدای سال ۱۴۰۳ موجودی مرغ منجمد در انبار‌های چهارمحال و بختیاری به ۴۰۰ تن افزایش می‌یابد تا با مشکل مواجه نشویم.

محسن کریمی مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۲۰ میوه برای تنظیم بازار شب عید این استان پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: از این میزان ۳۲۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب‌درختی بوده که تاکنون ۳۰۰ تن پرتقال شمال و ۲۰۰ تن سیب‌درختی خریداری و در انبار‌ها ذخیره شده است و بقیه سهمیه استان تا سه روز دیگر بارگیری و ذخیره‌سازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.