۱۴ طرح اجرایی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

۱۴ طرح اجرایی گروه اقتصاد مردمی همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی، گروه اقتصاد مقاومتی زیر مجموعه بنیاد تعاون بسیج از ۱.۵ (یک و نیم) سال گذشته با فعال کردن چهار شرکت مهم فعال شد.

سردار علی افضلی به آغاز اجرای طرح "از مردم، برای مردم" اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰ موسسه و شرکت مختلف در استان این فعالیت‌ها را دنبال می‌کنند.

به گفته وی، این شرکت‌ها در راستای اقدامات بهره‌برداری و افزایش بهره‌وری در زمینه‌های زارعت، باغبانی، دامپروری و رفع گلوگاه‌های موجود، تشویق و ترغیب مردم برای حضور در این عرصه‌ها با هدف اعتماد به مردم و به‌کارگیری مردم فعالیت دارد.

افصلی اظهار داشت: این شرکت‌ها و موسسات در زمینه آموزش مردم، ارائه مشاوره توسط کارشناسان در راستای افزایش بهره‌وری کمک می‌کنند.

قائم مقام شرکت کرانه نیلگون افق نیز در حاشیه این جلسه گفت: گروه اقتصاد مردمی زیرمجموعه بنیاد تعاون بسیج با هدف رفع گلوگاهی و افزایش بهره‌وری و پایدارسازی مشاغل در حوزه‌های کشاورزی، زراعی، باغی، دامی و شیلات از سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده است.

رامین طباطبایی افزود: هم اکنون در استان در منطقه وردنجان مزرعه ۱۱ هکتاری برای الگوسازی محصولات کشاورزی فعال شده تا این الگو‌ها را بین کشاورزان منطقه انتشار داده شود.

به گفته وی، در این طرح هر کشاورز با مراجعه به پایگاه اینترنتی گروه اقتصاد مردمی (www.kikparseh.com) با توجه به امکاناتی که خودش دارد، نیاز‌هایی که برای بهتر شدن مشاغل خودشان و بهتر شدن بهره‌وری زمین زراعی خویش شناسایی کنند و از کارشناسان شرکت، برای بازدید از زمین معرفی شده درخواست کنند تا برای رفع نیاز‌های آن‌ها اقدام شود.

برچسب ها: افتتاح ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار