پایان مسابقات ورزشی دختران دانش آموز کشور در اصفهان

سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز کشور،در اردوگاه شهید بهشتی با معرفی قهرمانان ورزشی پایان یافت.

سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز کشور،در اردوگاه شهید بهشتی با معرفی قهرمانان ورزشی پایان یافت. در این مسابقات یک هزار و ۲۵ دانش‌آموز دختر از ۲۰ تا ۲۸ بهمن در سه رشته هندبال، تنیس روی میز و بدمینتون با یکدیگر به رقابت پرداختند.


در رشته هندبال، دانش آموزان دختر اصفهانی در رقابتی هیجان انگیز قهرمان این دوره از مسابقات قهرمان شدند و تیم‌های استان یزد و قم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


همچنین در رشته تنیس روی میز، «ماندانا موسوی» و «درسا موسوی» از استان اصفهان مدال قهرمانی مسابقات تیمی را بر گردن آویختند و «ستایش ایلوخانی» از استان همدان قهرمان مسابقات انفرادی تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر کشور شد.


در رشته بدمینتون نیز دانش آموزان دختر خراسان رضوی موفق شدند قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند. تیم البرز موفق به کسب مقام دوم شد و تیم‌های سمنان و زنجان به صورت مشترک، مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.


همچنین در پایان این مسابقات، اصفهان کاپ فرهنگی سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر کشور را کسب کرد.

فعالیت‌های فرهنگی، دینی، تربیتی و دیگر رشته‌ها از جمله معیار‌های امتیاز آور استان برتر در مسابقات دانش آموزی کشور بوده است که اصفهان با کسب ۱۸۲ امتیاز موفق به کسب کاپ فرهنگی این دوره از مسابقات شد.


مسابقات دانش‌آموزان پسر نیز از ۳۰ بهمن تا هشتم اسفند امسال با حضور یکهزار و ۴۲۹ نفر در ۶ رشته شطرنج، هندبال، بسکتبال، بدمینتون، دو و میدانی و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

حدود ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز در ۱۲۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی در کشور تحصیل می‌کنند.حدود یک میلیون دانش‌آموز در ۶ هزار واحد آموزشی استان اصفهان مشغول تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.