دانش آموزان معرفت را در کنار مربیان خود تحصیل کنند

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: مربیان نکته‌های اخلاقی، عفاف، حجاب و تربیتی را در قالب تحصیل، تهذیب و ورزش به دختران دانش آموز انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیین افتتاحیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در ۳ رشته بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز و همچنین سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش گیلان امروز با حضور آیت الله رسول فلاحتی در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد.
وی با تسلیت شهادت امام جواد (ع) گفت: به دختران پاک و بی آلایش کشور جمهوری اسلامی ایران سلام و خیر مقدم عرض می‌کنم.
امام جمعه رشت تصریح کرد: امیدوارم در ایام کوتاه این دوره مسابقات ورزشی برای دختران دانش آموز سرشار از نشاط، معنویت، عزت و سلامتی باشد.
وی با بیان اینکه امشب مصادف با شهادت امام جواد (ع) است، تصریح کرد: امام جواد (ع) می‌فرماید که هر انسانی در زندگی به سه امر نیاز دارد و نخستین آن عبارت است از اینکه خدا به او توفیق دهد در عرصه‌های مختلف زندگی موفق شود.
آیت الله فلاحتی، شعار آموزش و پرورش را تحصیل، تهذیب و ورزش دانست و بیان کرد: دانش آموزان معرفت و اخلاق را در کنار مربیان خود بشناسند و بیآموزند.
وی به دومین رهنمود امام جواد (ع) اشاره کرد و گفت: انسان نیاز دارد همیشه از درون صفتی داشته باشد که او را از گناهان و خطا‌ها مصون دارد.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به سومین توصیه امام جواد (ع)، خاطرنشان کرد: کسی که انسان را نصیحت می‌کند و خیرخواه اوست باید نصیحت او را پذیرفت.
آیت الله فلاحتی، پدر و مادر و مربی را بهترین خیرخواه انسان ذکر کرد و یادآور شد: مربیان باید بدانند دختران دانش آموز امانت خانواده‌ها در دست آن‌ها هستند و نکته‌های اخلاقی، عفاف، حجاب و تربیتی را در قالب تحصیل، تهذیب و ورزش به دختران دانش آموز انتقال دهند.

انتهای پیام/آ

والدین و مربی بهترین خیرخواه انسان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.