تاثیرگذاری وحدت میان دو ملت ایران و عراق در پیشرفت اسلام

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: هر گونه روابط و تعامل خادمان مواکب حسینی (ع) با هر کدام از زائران ایرانی و خارجی تبلیغی برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در اجتماع مواکب اربعین حسینی (ع) و آغاز فعالیت مواکب حسینی (ع) شهرستان رشت در سال ۹۸ با اشاره به اینکه جدایی بین دو ملت ایران و عراق دیگر بی معنا است گفت: یکی از برکات اربعین این است که دشمنان در جنگ ۸ ساله نتوانستند دو ملت ایران و عراق را از هم جدا کنند.
وی به اشاعه نغمه‌های کوری بعضی از غافل‌ها و نادان‌ها اشاره کرد و افزود: وحدت میان دو ملت ایران و عراق در پیشرفت اسلام می‌تواند موثر باشد.
امام جمعه رشت با تاکید بر خالص کردن نیت و عمل خادمان مواکب حسینی (ع)، بیان کرد: دستان خادمان مواکب حسینی (ع) باید از هر گونه حوادث پاک باشد ضمن اینکه توسل بسیار به امام زمان (عج) حائز اهمیت است.
آیت الله فلاحتی، خواستار سعه صدر خادمان مواکب حسینی (ع) شد و تصریح کرد: از خدا بخواهید به شما در ارائه خدمات به زائران حسینی (ع) حوصله دهد.
وی ادامه داد: خادمان مواکب حسینی (ع) در خدمت به زائران نباید از خود غافل شوند و بیشترین استفاده را از ایام سفر داشته باشند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان به سیل کاروان زائران اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: جمعیتی که فضای نجف و کربلا را پر می‌کند خاستگاه عظیمی برای تشیع است و یک ارزش محسوب می‌شود.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خادمان مواکب حسینی (ع) به خروجی فعالیت‌های خود توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: زائری که از کربلا بر می‌گردد باید دارای اخلاق حسینی (ع) باشد.
وی، ملت‌های عراق و ایران را در کنار همدیگر دانست و یادآور شد: از دولتمردان می‌خواهیم سفر به عتبات عالیات برای زائران ایرانی همواره باز باشد.
امام جمعه رشت در پایان تصریح کرد: هر گونه روابط و تعامل خادمان مواکب حسینی (ع) با هر کدام از زائران ایرانی و خارجی تبلیغی برای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/آ

تعامل خادمان مواکب با زائران حسینی (ع) تبلیغی برای انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.