حضور جوانان پای کار در نیروی دریایی جمهوری اسلامی جای افتخار دارد

آیت الله رسول فلاحتی امروز با حضور در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش از توانمندی‌های این نیروی نظامی راهبردی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان از بخش‌های مختلف منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر انزلی بازدید کرد.
وی در جریان بازدید از ناوگان شمال با اشاره به اینکه برای خدا قوت به برادران نیروی دریایی ارتش در منطقه چهارم دریایی حضور پیدا کردیم تصریح کرد: از نقاط مختلف ناوگان شمال به ویژه صنایع دریایی شهید تمجیدی بازدید داشتیم و باورمان آمد که ایرانی می‌تواند به قله‌های رفیع برسد.
امام جمعه رشت، آمادگی برای حراست از مرز‌های آبی و جغرافیایی و حتی مرز‌های عقیدتی در کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار بالا دانست و افزود: حضور جوانان پای کار در نیروی دریایی جمهوری اسلامی جای افتخار دارد و ارزشمند است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر اهداف و منویات مقام معظم رهبری در حرکت است، تصریح کرد: در سال رونق تولید شاهد فعالیت کارکنان نیروی دریایی ارتش در این عرصه هستیم.
بازدید از صنایع دریایی شهید تمجیدی، بازدید از یگان‌های شناور مستقر در منطقه، بازدید از بیمارستان در حال احداث نیروی دریایی ارتش و بازدید از وضعیت تالاب انزلی از برنامه‌های آیت الله فلاحتی در سفر نیم روزه به بندر انزلی بود.

انتهای پیام/آ

بازدید آیت الله فلاحتی از بخش‌های مختلف ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.