برف شادی آسمان بر سر منتظران

اجتماع عظیم منتظران ظهور با وجود بارش شدید برف در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد و عاشقان حضرت صاحب الزمان(عج) آمدند تا بگویند بر آن عهد که بستند، هستند.

مراسم اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد نیز همزمان با دیگر شهرهای کشور از ساعت ۹ صبح امروز در سالگرد میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

قرائت دعای فرج بیت اول شعر عاشقی بود، جمعیت رو به سوی حرم حضرت شمس الشموس (ع) «الهی عظم البلا» خواندند و دانه های برف انگار برای تبرک در چنین روزی به زمین می‌آمدند تا زیر پای منتظران ظهور فدا شوند. 

عده ای چتر داشتند و عده ای هم انگار در این گرماگرم انتظار برای ظهور سردی دانه های برف را حس نمی‌کردند؛در اجتماع عظیم منتظران ظهور هم میتوانستی زنان سالخورده را ببینی هم دختران جوان و هم پسربچه هایی که در آغوش مادران برای جشن میلاد حضرت منجی آمده بودند.

بعد از دعای فرج مداحی و سرود خوانی با همخوانی مردمی که در دست‌هایشان پرچم های کوچک و بزرگ با مفاهیم انتظار، معادله های قدرت در جهان را متزلزل میکردند ادامه پیدا کرد، مردم همچون ذرات نور عرصه میدان شهدا را به قصد پیوستن به حرم حضرت شمس الشموس آرام آرام ترک کردند، دانه های سفید برف بر سر و صورت منتظران فرو می آمدند تا از خیل عاشقان جا نمانند.

علاوه بر مردم، حضور مسئولان ارشد استانی و نیروهای نظامی و انتظامی در اجتماع عظیم منتظران ظهور نیز چشمگیر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار