با پیدا کردن عدد مناسب در جدول، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن + پاسخ

اگر به تست هوش علاقه‌مند‌ هستید، مطلب زیر را از دست ندهید.

شما باید از مهارت‌های تفکر انتقادی و توانایی‌های حل مسئله خود استفاده کنید تا عدد بعدی را در دنباله مشخص کنید. ممکن است لازم باشد الگو را با دقت نگاه کنید، زیرا تشخیص پاسخ صحیح ممکن است مشکل باشد. توجه به جزئیات نیز مهم است، زیرا ممکن است تفاوت‌های ظریفی وجود داشته باشد که می‌تواند شما را به پاسخ درست برساند. با تلاش و تمرکز کافی، باید بتوانید این چالش را در ۱۰ ثانیه حل کنید.

برای یافتن عدد گمشده، آموزش ذهن منطقی شما ضروری است. این به شما کمک می‌کند تا به نحوه ارتباط اعداد و چگونگی استفاده از الگو‌های مختلف برای حل مشکل فکر کنید. این فرآیند تفکر به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های حل مسئله بهتر و همچنین تفکر تحلیلی و خلاقیت خود را بهبود ببخشید. علاوه بر این، آموزش مغز می‌تواند به شما کمک کند تا در شکل گیری استراتژی‌ها و بهبود حافظه خود، که برای یافتن عدد گم شده مهم است، بهتر شوید. وظیفه امروز شما در سوال هوش زیر یافتن عدد گم شده به جای علامت سوال است.

تست هوش

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب سوال هوش با پیدا کردن عدد مناسب
خوب آیا راه حل را پیدا کرده اید؟ بیایید دریابیم! بازی‌های فکری یک راه عالی برای تمرین ذهن و توسعه مهارت‌های شناختی است. بازی‌های فکری تمرکز، استدلال، حل مسئله و توانایی‌های تحلیلی را بهبود می‌بخشد. به علاوه، آن‌ها سرگرم کننده هستند! با تمرین منظم، می‌توانیم ذهن خود را تیزتر کنیم و با افزایش سن تیز بمانیم.

پاسخ سوال هوش با پیدا کردن عدد مناسب:  پاسخ این است:

۶×۹=۵۴, ۵۴÷۲=۲۷،

۸×۷=۵۶, ۵۶÷۲=۲۸

بنابراین

۱۱×۴=۴۴, ۴۴÷۲=۲۲

بنابراین مقدار گمشده ۲۲ است.

پاسخ تست هوش

منبع: مجله چشمک

برچسب ها: تست هوش ، معمای ریاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۰۵:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
۲۲
من دقیقا درست گفتم
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۵:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
سهام عدالت رو کی واریز میکنن؟