وام مشاغل خانگی منجر به اشتغال سه‌هزار و ۶۷۰ نفر در استان سمنان شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم موجب اشتغالزایی برای سه‌هزار و ۶۷۰ نفر در استان شد.

جعغر کاشانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش مشاغل خانگی از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تا کنون به استان سمنان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: یک هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال سهمیه استان سمنان مربوط به تسهیلات مشاغل خانگی در ۱۴۰۲ است که بیش از ۷۵ درصد از آن جذب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: یک هزار و ۸۳ میلیارد ریال از سهم تسهیلات مشاغل خانگی استان سمنان از ابتدای امسال تا کنون جذب و به متقاضیان شد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند طبق رسته‌های تعریف شده، مشمولان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و افراد متقاضی را برای دریافت وام معرفی کنند.

وی تصریح کرد: افراد مهارت آموخته و دارای گواهینامه فنی و حرفه‌ای می‌توانند با تشکیل پرونده، درخواست دریافت تسهیلات مشاغل خانگی خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.