اعمال محدودیت‌های مصرف گاز در سمنان/ساعت‌کاری ادارات تغییر کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از اعمال محدودیت‌های مصرف گاز در سمنان خبردادو گفت: به منظور پیشگیری از قطع گاز بخش خانگی ، ساعت‌کاری ادارات تغییر کرد.

 ️محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه اضطراری کارگروه مدیریت مصرف انرژی گفت: با توجه به ادامه دار بودن سرمای هوا و برای پیشگیری از قطع گاز خانگی ، ساعت کار همه ادارات و بانک ها در استان سمنان ساعت ۸.۳۰ شروع می شود.

وی افزود : پایان هفته، ساعت کار همه ادارات دولتی و بانک‌های استان سمنان با یک ساعت تاخیر تا آخر وقت اداری تعیین شده است.

محمد حمیدی با بیان اینکه این محدودیت شامل مراکز درمانی نمیشود، گفت: بر اساس این تصمیم تا آخر هفته گاز همه ادارات و بانک‌ها قطع میشود.

حمیدی گفت: فردا سه شنبه هشتم اسفند مدارس و دانشگاه‌ها برقرار و برای چهار شنبه تصمیم گیری و نتیجه اعلام میشود.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان هم از دو برابر شدن مصرف گاز خانگی در استان خبر داد و گفت: روز گذشته میزان مصرف گاز خانگی در استان هشت میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب بوده که نسبت به هفته قبل دو برابر شده است.
حقیقت حسینی گفت: در حال حاضر خطوط انتقال گاز و تغذیه شبکه در استان پایدار است ولی از شهروندان درخواست میکنیم مصرف گاز را مدیریت کنند تا با قطعی مواجه نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.