شرکت ۱۵۰۰ مدرسه غیر دولتی و هیئت امنایی در رویداد بزرگ مهدوی

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در رویداد مهدوی بهار موعود ۹۲۶ موکب انتظار برپا شد.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استقبال خوب و پرشور مدارس غیردولتی و هیئت امنایی سراسر کشور از رویداد فرهنگی بهار موعود گفت: حدود ۱۵۰۰ مدرسه غیر دولتی و هیئت امنایی در رویداد بزرگ مهدوی در سراسر کشور شرکت کردند که بسیار قابل توجه است و نشان می‌دهد دانش‌آموزان و همکاران ما در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی اهتمام ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه در رویداد مهدوی بهار موعود ویژه مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی تعداد ۹۲۶ موکب انتظار برپا شد، گفت: دانش آموزان ۱۳۷۷ مدرسه در سراسر کشور در این روز سرود سلام فرمانده را به صورت دسته جمعی در مدارس خود همخوانی کردند.

محمودزاده برگزاری ۱هزار و ۱۳۳ جشن خانوادگی پدر و پسری و مادر و دختری را از دیگر برنامه‌های مورد استقبال این رویداد بزرگ مهدوی دانست و افزود: طرح خدمت رایگان مهدوی از دیگر برنامه‌های رویداد بهار موعود بود که با استقبال قابل توجهی از طرف اولیای دانش آموزان روبرو شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی را از سیاست‌های جدی این سازمان دانست و افزود: تجربه نشان داده است اگر برای دانش آموزان ما در زمینه‌های تربیتی برنامه داشته باشیم با مشارکت جدی و فعالانه آن‌ها روبرو خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی دانش آموزان مورد تاکید است، تصریح کرد: تقویت مبانی دینی و اعتقادی در دانش آموزان مدارس غیردولتی مورد توجه ماست و در این زمینه برنامه‌های خوبی در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار