رئیس سازمان مدارس غیر دولتی عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در روایت پیشرفت

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در روایت پیشرفت بسیار موثر است.

احمد محمودزاده عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش در سی‌وششمین نشست شورای راهبردی این سازمان، با تبریک اعیاد شعبان و گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و معلمان شهید، گفت: باید در برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که در راستای اجرایی‌سازی اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام برداریم.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهارکرد: شرکت در انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است و ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو نیز شاهد مشارکت حداکثری مردم شریف کشورمان باشیم.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه فرهنگیان در جامعه نقش الگویی و مرجعیت دارند، تصریح کرد: حضور حداکثری فرهنگیان و معلمان در صحنه انتخابات می‌تواند مشوق مردم در صنوف دیگر جامعه باشد.

محمودزاده استقلال، حاکمیت ارزش‌های دینی و استعمارزدایی را از اصلی‌ترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: باید با بصیرت‌افزایی و تبیین دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی برای نسل جوان، اعتمادسازی و امید را تقویت کنیم.

وی دستاورد‌های وزارت آموزش و پرورش در ۲ حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را بسیار قابل توجه دانست و گفت: رویکرد آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشد تا علاوه بر معرفی پیشرفت‌های خود، دستاورد‌های سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های کشور را نیز در دستور کار روایتگری خود قرار دهد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در پایان افزود: استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در روایت پیشرفت بسیار موثر است و با آموزش‌های تخصصی به راویان دانش‌آموزی می‌توانیم تاثیرات بیشتری را از روایتگران شاهد باشیم.

منبع. روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار