برخورد جدی و قاطع با متخلفین در روز انتخابات

رئیس دادگستری کوهبنان گفت: دستگاه قضا روز انتخابات مسائل را به شدت رصد و با متخلفین برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

علی محبوب پور رئیس دادگستری کوهبنان گفت: مردم ایران اسلامی در روز ۱۱ اسفند ماه در لبیک به مقام معظم رهبری با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر زمینه خفت و خواری دشمنان را رقم خواهند زد.

وی افزود: دشمنان از ماه‌ها پیش با بهره جستن از فضای مجازی و رسانه‌های وابسته در صدد کم رنگ کردن انتخابات هستند و تلاش می‌کنند که با القای ناامیدی مانع حضور مردم در این عرصه شوند که باز هم راه به جابی نخواهند برد و مثل همیشه خوار و سرشکسته می‌شوند.

محبوب پور تصریح کرد: افرادی که در روز انتخابات در اطراف حوزه‌های انتخابیه به نفع یا علیه کاندیدایی تبلیغ کنند بازداشت خواهند شد.

رئیس دادگستری کوهبنان تصریح کرد: خوردو‌های حاوی اقلام تبلیغاتی و تصاویر تبلیغاتی نامزد‌ها که در شهر تردد کنند توقیف و با متخلفین به صورت جدی طبق قانون برخورد خواهند شد.

وی گفت:تمامی کانال‌های رسمی و غیر رسمی در پلتفرم هابه صورت شبانه روزی رصد می‌شوند و با افراد متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس دادگستری کوهبنان افزود: اشخاصی که در انتخابات یا زودتر از آن در امر خرید و فروش رای اقدام کنند در صورت محرز شدن امر بدون هیج گونه اغماضی پیگیر قانونی خواهند شد.

وی بیان کرد: قضات ویژه به صورت آنی با جرائم انتخاباتی به شدت برخورد خواهند کرد تا انتخابات در فضایی همراه با آرامش برگزار شود.

محبوب پور تصریح کرد: مسئولین اجرایی و ادارات در هر جایگاه و مقامی که باشند در صورت تخلف با برخورد دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

وی اظهار کرد: همه افراد و رسانه‌ها تا زمان اعلام رسمی نتیجه از مرجع ذی ربط قانونی از هر گونه اعلام پیش از موعد خودداری کنند چرا که دستگاه قضا روز انتخابات مسائل را به شدت رصد و با متخلفین برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.