معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: مردم با شرکت در انتخابات موجبات یاس دشمنان نظام و دشمنان ملت بزرگ ایران را فراهم خواهند کرد.

علی بیگ زاده امروز جمعه بعد از دادن رای خود در شعبه مسجد جامع شهر جیرفت گفت: مردم با حضور در انتخابات موجب شادی دوستداران نظام، انقلاب و مملکت اسلامی خواهند شد.

وی افزود: انتخابات نماد اراده مردم در اداره کشور و مردم سالاری دینی است که باعث تقویت کشور در همه زمینه‌ها در صحنه‌های بین المللی و داخلی می‌شود.

بیگ زاده تاکید کرد: انتخابات موجب ارتقای سطح مملکت اسلامی خواهد شد و لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت است.

امام جمعه جیرفت هم بعد از رای دادن در این شعبه با اعلام اینکه امروز، روز بسیار مقدس و مهمی برای مردم ایران اسلامی است، اظهار کرد: مردم در این روز فرصت را غنیمت بشمارند و به تاسی از رهبر معظم انقلاب در فرصت اولیه به پای صندوق‌های رای بروند و نامزد خود را انتخاب کنند.

حجت الاسلام میثم تارم با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای مردم و مردم سالاری دینی است، افزود: آرای مردم تاثیر مثبتی در اداره کشور و سرنوشت خودشان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم، جوانان و به ویژه رای اولی‌ها از این حقی که نظام جمهوری اسلامی برای آن‌ها قائل است بهره بگیرند.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: مردم به وظیفه و ادای این تکلیف و گرفتن این حق اقدام کنند.

 علاوه بر معاون استاندار کرمان و امام جمعه جیرفت، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان هم در این شعبه رای خود را به صندوق انداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.