دامپزشکی اردبیل در ایام رمضان و عید نوروز به حال آماده باش کامل است

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت:دامپزشکی استان در ایام رمضان و عید نوروز به حال آماده باش کامل است.

مهدی فیضی از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در ماه رمضان و عید نوروز خبر داد و افزود:در این طرح  که همزمان با سراسر کشور از ۱۹ اسفندماه سالجاری شروع شده و تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد.

او با ساماندهی ۱۴ اکیپ ثابت و سیار متشکل از ۲۸ پرسنل فنی و متخصص در امر بازرسی بهداشتی  فرآورده‌های خام دامی در دو شیفت کاری صبح و عصر فعالیت می‌نمایند.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با تاکید بر اینکه بهداشت و سلامت عمومی جامعه در حوزه تامین مواد غذایی سالم و بهداشتی خط قرمز دامپزشکی است به فرصت طلبان و سودجویان این حوزه هشدار داد و گفت:همکاران ما در این راستا از هیچ تخلفی چشم پوشی نکرده و متخلفان بدون اغماض به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فیضی از شهروندان خواست یاریگر خادمین خود در اداره کل دامپزشکی استان باشند و به عنوان شهروند ناظر دامپزشکی هرگونه موارد مشکوک و تخلف در عرضه فرآورده‌های خام دامی را گزارش نمایند و مطمئن باشند به گزارش‌های واصله در اسرع وقت  و تا حصول نتیجه رسیدگی می‌شود.

او مجددا به شهروندان توصیه کرد به هنگام خرید گوشت قرمز به ممهور بودن آن به مهر بهداشتی دامپزشکی توجه نموده و به تاریخ تولید، انقضاء و مشخصات  لیبل‌های بسته بندی  علی الخصوص کد بهداشتی محصول در هنگام خرید گوشت مرغ و آلایش خوراکی دام دقت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار