جوی آرام در انتظار تعطیلات نوروز برای کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه وضعیت هوای کرمانشاه تا پایان سال را براساس نقشه‌های هواشناسی اعلام کرد.

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در نشست ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با اشاره به پیش بینی هوای کرمانشاه در دو هفته پایانی سال، گفت : طبق پیش بینی‌های صورت گرفته ظرف یک هفته پیش رو بارش چندانی را در استان نخواهیم داشت. 

وی افزود: طبق نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی که تا به امروز در اختیار داریم، پیش بینی می‌شود در یک هفته پایانی سال بارش‌های خوب و نرمالی را در سطح استان داشته باشیم. 

مدیرکل هواشناسی استان در خصوص وضعیت هوای استان در ایام نوروز هم عنوان کرد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در ایام نوروز هم بارش‌های نرمالی در استان خواهیم داشت. 

وی تاکید کرد: باید به این موضوع توجه داشت که در پیش بینی‌های بلندمدت احتمال خطا بالا است، لذا در روز‌های آینده پیش بینی‌های دقیق تری را می‌توانیم از وضعیت جوی استان ارائه دهیم. 

زورآوند به آخرین وضعیت بارش‌های سال زراعی جاری استان اشاره کرد و گفت: طی سال زراعی جاری (از ابتدای مهر ماه تاکنون) ۲۸۱ میلیمتر بارش در سطح استان داشته ایم که نسبت به سال قبل که ۲۰۰ میلیمتر بوده، شرایط بهتری است، اما نسبت به میانگین بلندمدت با ۳۰۰ میلی متر بارش، کاهش داشته ایم .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.