بارش باران مهمان فصل آخر سال کرمانشاه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : در برخی نقاط استان کرمانشاه، به‌خصوص نیمه شمالی و شرقی استان شاهد بارش باران و احتمالا رعد‌و‌برق خواهیم بود.

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : با ورود موجی ناپایدار به جو منطقه، هوای استان امروز ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در برخی نقاط به خصوص نیمه شمالی و شرقی استان همراه با بارش باران و احتمالا رعدوبرق خواهد بود. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: شایان ذکر است؛ تشدید نسبی وزش باد، ممکن است طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا، هوا را در مناطق مرزی کم و بیش غبارآلود کند و در روز جمعه (فردا) موقتا از شدت ناپایداری کاسته می‌شود. 

حق‌پرست بیان داشت: به دنبال این وضعیت، موج ناپایداری دیگر، از روز شنبه تا اواسط روز دوشنبه، جو منطقه را تحت تاثیر گرفته، مجدداً به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد. 

این کارشناس هواشناسی گفت: از امروز تا دوشنبه هفته آینده، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان سومار با پیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان، شهرستان‌های سنقر و کنگاور با کمینه دمای ۶- درجه سلسیوس سردترین نقطه استان بوده است .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.