جوی نسبتا پایدار بر آسمان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز جوی نسبتا پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.  

 

 امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروزجوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: ضمن اینکه از عصر جمعه تا روز شنبه وزش باد شدید به همراه گرد وخاک در مناطق شمال، شمال غرب، مرکز وشرق وجنوب شرقی استان داریم که این پدیده باعث انتقال ریزگرد از کویر مرکزی به سطح استان باعث کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود و حتی خود شهر کرمان نیز عبار آلود می‌شود.

دریافر بیان داشت:همچنین برای روز‌های جمعه و شنبه در مناطق مرکزی و جنوب غربی احتمالا در شهر‌های دشتخاک، ارزوییه و عنبرآبادبارش‌های بسیار خفیف و پراکنده شاهد هستیم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا روزیکشنبه روند افزایشی دما را داریم و از روز دوشنبه نیز دوباره سامانه بارشی درسطح استان فعال می‌شود که روز دوشنبه کاهش شدید محسوس دما را داریم.

دریافر افزود:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: هواشناسی ، پیش بینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار