افزایش نظامیان صهیونیست در اطراف مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان

رژیم صهیونیستی در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان هزاران سرباز و افسر را در مجاورت مسجدالاقصی مستقر کرد تا با اعتراضات احتمالی مقابله کند.

به گزارش رسانه‌های صهیونیست امروز یکشنبه، نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی از ترس آغاز ناآرامی‌های خشونت آمیز با آغاز ماه مبارک رمضان، در مجاورت مسجد الاقصی در شهر قدس مستقر شدند.

براساس گزارش الجزیره، شبکه ۱۲ این رژیم گزارش داد که نمازگزاران عصر امروز برای اقامه اولین نماز تراویح در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان راهی مسجد الاقصی می‌شوند.

این رسانه صهیونیست ادامه داد: ماه رمضان عصر امروز یکشنبه در پرتو جنگ آغاز می‌شود. نیرو‌های پلیس از ترس درگیری و ناآرامی‌های خشونت آمیز در منطقه مسجد الاقصی در حالت آماده باش کامل مستقر شدند.

در ادامه این گزارش آمده است که به عنوان بخشی از مقدمات، هزاران پیامک حاوی هشدار‌های صریح ناآرامی برای ساکنان شهر قدس اشغالی ارسال شد و اعلامیه‌هایی به نام یک افسر اطلاعاتی در پلیس این شهر در محله‌های شرقی قدس منبی بر شرکت نکردن در اعتراضات توزیع شد.

همچنین صد‌ها افسر پلیس در نقاط کلیدی شهر قدیمی مستقر شدند و این کار در طول ماه رمضان ادامه خواهد داشت. این کانال صهیونیستی اعلام کرد که انتظار می‌رود تغییراتی در ترتیبات ترافیکی در منطقه دروازه دمشق به ویژه در روز‌های جمعه انجام شود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، توصیه ایتامار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی در ماه رمضان را رد کرد. بن غفیر خواستار آن شد که ساکنان کرانه باختری در ماه رمضان به هیچ وجه اجازه ورود به قدس اشغالی را نداشته باشند و فقط به فلسطینیانی که  از سن ۷۰ سال به بالا هستند، اجازه ورود به مسجد الاقصی را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار