آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند در خراسان جنوبی

طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

 سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۳ نیز از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ شروع و در ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

محمدی فرد افزود: ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه با مدیریت رئیس دانشگاه و با حضور معاونان بهداشت، درمان، توسعه و غذا و دارو برای پایش و نظارت بر کیفیت ارایه خدمات مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان و ارائه خدمت موثر و به هنگام تشکیل خواهد شد.

وی گفت: همچنین تیم ویژه ارزیابی طرح سلامت نوروزی در ستاد دانشگاه تشکیل و بازدید‌های میدانی و روزانه از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌های انجام می‌شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه افزود: در طرح نوروزی براساس دستورالعمل ابلاغی معاونت درمان، هرگونه تعطیلی بخش‌های بستری در تعطیلات نوروزی، ممنوع است.

مهیار محمدی فرد گفت: بخش اورژانس و تمامی بخش‌های ویژه و دیالیز در تمامی بیمارستان‌ها بایستی با تمامی ظرفیت و همچنین درمانگاه‌های شبانه روزی و دندان پزشکی، به مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه دهند.

وی افزود: پذیرش و پاسخگویی بیماران با سکته حاد قلبی و مغزی مطابق دستورالعمل کد ۲۴۷ و ۷۲۴ در بیمارستان رازی باید انجام شود.

محمدی فرد گفت: دسترسی به خدمات با کیفیت و به هنگام در انجام آزمایش‌های اورژانس در تمامی آزمایشگاه‌های بیمارستانی و بخش‌های تصویربرداری همه بیمارستان‌های دانشگاهی به صورت شبانه روزی انجام و امکان ارائه این خدمات با هماهنگی و اطلاع رسانی از طریق رسانه محلی به هموطنان انجام می‌شود.

برچسب ها: نوروز ، طرح سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.