دفتر بنیاد برنا در آذربایجان غربی افتتاح شد

با هدف ساماندهی خیریه های مستقل دفتر بنیاد برنامه راهبردی نوین ایران در آذربایجان غربی آغاز به فعالیت کرد.

در مراسم افتتاحیه دفتر استانی آذربایجان غربی بنیاد برنا، که در سالن خانه مطبوعات استان برگزار شد رییس بنیاد برنا یا همان برنامه راهبردی نوین ایران گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.

سردار خداداد تیموری با بیان اینکه بنیاد برنا در تاریخ بیست و هفتم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند، افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه علی الخصوص اشتغالزایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.

ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.

در این مراسم با حکم رییس بنیاد برنا کشور، رضا مسلمی کهنه شهری به عنوان مدیر استانی بنیاد برنا در استان آذربایجان غربی منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.