ایجاد ۱۹ هزار شغل برای مددجویان آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۹ هزار فرصت شغلی توسط این نهاد ایجاد می شود.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در اشنویه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: توانمندسازی جامعه مورد نظر از برنامه‌های راهبردی این نهاد  است که امسال با تدبیر دولت مردمی نسبت به پارسال سهمیه اشتغالزایی ۲ برابر شده و ۵۰ درصد سهم اشتغال کل کشور به کمیته امداد واگذار شده که بنا شده در استان ۱۹ هزار فرصت شغلی توسط این نهاد ایجاد شود.

رضا مهرافروز ادامه داد: تاکنون حدود هشت هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در سطح استان ایجاد و امیداوریم با تعامل و همکاری بانک‌ها ۱۰۰ درصد سهمیه تحقق یابد.

وی گفت: تامین وساخت مسکن برای مددجویان یکی از دیگر از برنامه‌های مورد تاکید در کمیته امداد امام خمینی (ره)  است که ۸۸۳ واحد مسکونی در سال جاری در حال احداث است که خوشبختانه ۵۰ درصد این واحدها تحویل مددجویان شده و سعی داریم در دهه فجر و تا پایان امسال شاهد اتمام این طرح باشیم.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در خصوص اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش افزود: در راستای ترویج ازدواج یکی دیگر از ماموریت‌ها تامین جهیزیه نوعروسان است که یک هزار و ۲۲۴ فقره جهیزیه تاکنون اهدا و امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت خیران این تعداد افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.