۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر از تشکیل ۹ پرونده برای واحد صنفی متخلف در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز خبر داد.

 

محمد احسان مرادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در قالب گشت‌ مشترک بازرسی با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، بازرسان صمت، نمایندگان جهادکشاورزی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، شرکت‌های موزع گاز مایع و واحدهای صنفی در بازار این شهرستان مورد بازدید قرار گرفتند.

وی در رابطه با گشت مشترک نظارتی انجام شده، افزود: در بازدیدهای انجام شده جهت تعدادی از واحدهای صنفی متخلف، تعداد ۹ پرونده تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر ادامه داد: پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی گفت: مردم ایرانشهر به جهت همکاری با مجموعه صنعت، معدن و تجارت در کاهش تخلفات صنفی و اقتصادی در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، عدم درج قیمت برکالا، عدم ارایه خدمات از واحدهای خدمات رسان و احتکار از طرف واحدهای صنفی و انبارهای نگهداری بی نام نشان کالا باید مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی صمت به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار