برگزاری ششمین کارگروه تخصصی اشتغال سیستان وبلوچستان، ️ بابررسی سه محور

ششمین کارگروه تخصصی اشتغال استان سیستان و بلوچستان، ️ با بررسی سه محور برگزار شد.

 معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعهد اشتغال و بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، گزارش گیری در عمکرد سیستم بانکی در جذب منابع و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مشارکت و معرفی طرح‌ها از محور‌های مورد بررسی بود.

شهرکی گفت: اعتبارات اشتغالزایی سال جاری استان بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است که تاکنون برای هزار میلیارد تومان مصوبه داریم و بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان هم پرداخت تسهیلات داشته ایم.

وی افزود: بانک‌های صنعت ومعدن، پست بانک و پارسیان به دلیل عدم پرداخت مناسب تسهیلات در کارگروه قبلی و در رسانه ملی اعلام شدند که با پیگیری‌های مدیران کشوری این بانک‌ها به ۱۰۰ درصد تعهدات خود عمل کرده اند که جای تشکر دارد.

معاون اقتصادی استاندار همچنین از بانک‌های ملل، ملت، صادرات، دی، سپه و اینده هم که عمکرد مناسبی در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی داشته اند قدردانی کرد و از بانک‌های اقتصاد نوین، پاسارگاد و رسالت هم خواست به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ که زمینه اشتغال عمل کنند.

شهرکی افزود: چنانچه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص ضعف عملکرد شان تداوم داشته باشد تذکرات کتبی لازم به این دستگاه‌ها داده خواهد شد و اطلاع رسانی لازم هم صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار