فعالیت اورژانس همه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در خراسان رضوی در ایام نوروز

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اورژانس همه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی خراسان رضوی در ایام نوروز فعال است.

رضا وثوقی مقدم مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: همه مراکز درمانی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز است.

او افزود: حضور پزشکان متخصص طبق برنامه کشیک نوروزی در مراکز درمانی و شبکه‌های تابعه الزامی است.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر لزوم مدیریت زنجیره تامین و نظارت موثر بر استفاده از فرآورده‌های خونی هم تاکید و ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم با سازمان انتقال خون برای تقویت ذخائر خونی هم باید انجام شود.

توزیع بیش از سه هزار جلد کتابچه توصیه‌های غذایی و دارویی در سفر برای سلامت مسافران و زائران

روحبخش معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه هزار جلد کتابچه توصیه‌های غذایی و دارویی در سفر برای سلامت مسافران و زائران بارگاه منور رضوی به همت این معاونت تدوین و توزیع شد.

او افزود: در این کتابچه‌ها با رعایت موارد آموزشی و توصیه‌های دارویی در ماه مبارک به معرفی مواردی چون: برچسب اصالت و سلامت، نشانگر‌های رنگی تغذیه ای، مرکز اطلاع رسانی دارو‌ها و سموم با شماره تماس ۱۹۰ پرداخته شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین بر اهتمام زائران و مسافران نوروزی در توجه به موازین بهداشتی، پیشگیری از مسمومیت‌ها در سفر، اطمینان از سلامت مواد غذایی، پرهیز از مصرف غذای مانده در سفر و خودداری از خرید اقلام غیرمعتبر و کالا‌هایی که تاریخ مصرف آنها به پایان رسیده است، تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار