وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج

بخشدار نگین کویر با اشاره به وحدت شیعه و سنی در نگین کویر فهرج گفت: در این بخش، ۱۹ شهید داریم که ۶ شهید از برادران اهل سنت هستند.

 امروز به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و ایام سال نو ۱۴۰۳ بخشدار نگین کویر به همراه روحانیت، رییس کمیته امداد، فرمانده بسیج عشایری، شهردار، شورای شهر، شورای بخش، فرماندهان حوزه بسیج و پاسگاه و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهیدان شهاب آبادی در اسماعیل آباد، یارمحمد جلالی در اسلام آباد و شهید اهل سنت پارسا در یوسف آباد چاهدگال با خانواده این شهیدان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در این دیدار‌ها گفت: اگر ما امروز امنیت و آرامش داریم به برکت خون شهیدان است، آن هایی که بهترین دارایی؛ یعنی جانشان را فدا کردند تا ما در آسایش باشیم.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ تبعیضی بین اهل سنت و تشیع در بخش نگین کویر نیست و ما از خانواده‌های معظم شهدا می خواهیم برای مسئولان دعا کنند تا بتوانند خدمت گذار لایقی برای مردم باشند.

میراولیایی، بخشدار نگین کویر در این دیدار ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو گفت: خانواده شهدا نور چشم ما هستند و  اگر ما خدمت گذار و نوکر مردم هستیم، به برکت خون شهدا است.

وی در دیدار با خانواده شهید اهل سنت پارسا با اشاره به اینکه در بخش نگین کویر ۱۹ شهید داریم که ۶ شهید از برادران اهل سنت هستند، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش نگین کویر بین شیعه و سنی وحدت و برادری خوبی هست و در این زمینه مشکلی نداریم.

میراولیایی بیان داشت: در آغازین روز‌های سال نو خدمت خانواده‌های معظم شهدا رسیدیم و از خدا به برکت خون شهدا می خواهیم تا به ما توفیق خدمت بدهد تا بتوانیم شعار سال را که جهش تولید با مشارکت مردم است، محقق کنیم و بتوانیم خدمات خوبی را در بخش  نگین کویر فهرج اجرا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.