معاون سیاسی استاندار:

خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی در استان بوشهر قابل تقدیر است

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر قابل تقدیر است.

اکبر پورات در بازدید از پست خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر بوشهر، ضمن تقدیر از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در ایام نوروز اظهار داشت: علیرغم ماموریت‌های مجموعه هلال احمر، این قبیل فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به ویژه در این ایام که مقارن با ماه مبارک رمضان شده، قابل تقدیر است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با اشاره به بازدید از پست خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت نقش فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: امسال شاهد فعالیت موثر سازمان‌ها در ایام نوروز به ویژه مجموعه جمعیت هلال احمر هستیم.

وی افزود: این حجم از فعالیت در بخش‌های مختلف و مشارکت داوطلبان هلال احمر، تصویر بسیاری زیبایی از خدمت به هموطنان و مهمانان نوروزی است که بحمدلله مجموعه هلال احمر از چنین نعمت و افتخاری برخوردار است.

پورات به خدمات مختلف به گردشگران نوروزی اشاره کرد و ابراز داشت: در ایام نوروز، خدمات قابل توجهی در ۱۰ شهرستان استان به گردشگران نوروزی ارائه شده و تا پایان تعطیلات این روند تداوم دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در ادامه بازدید با حضور در ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر از نزدیک خدمات حوزه بهداشت و سلامت این مجموعه را مشاهده کرد.

معاون استاندار بوشهر همچنین با حضور در ایستگاه بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) به این پویش ملی پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.