شهرداری کرمانشاه روی دست وزارت کشور زد+فیلم

تمام ورودی‌ها به مجموعه تاریخی تاق بستان و پارک کوهستان کرمانشاه از بامداد روز دوازدهم فروردین با قراردادن نیوجرسی مسدود شد.

در چند ساعت گذشته، شاهد اخبار ضد و نقیضی درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ به در بوده ایم.

طبق تقویم، ۱۳ فروردین امسال با سالروز شهادت امام علی علیه السلام مصادف شده است.

ابتدا خبرگزاری صدا و سیما از تصمیم وزارت کشور برای تعطیلی همه پارک‌ها و تفرجگاه‌های کشور در ۱۳ فروردین خبر داد و نوشت که این اماکن یک ساعت مانده به اذان مغرب باز خواهند شد.

سپس معاون امنیتی وزارت کشور صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت را تکذیب و اعلام کرد: اطلاعیه‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور منتشر و به اطلاع عموم رسانده می‌شود و در این زمینه اطلاعیه‌ای وجود نداشته است؛ و از آن سو، فرماندار قزوین گفت بر اساس "دستور العمل بالادستی" و "همراه با تمامی استان‌های کشور" پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در این روز تعطیل خواهند بود.

در این میان توئیت وزیر کشور منتشر شده در آن با اشاره به عدم تعطیلی پارک‌ها در روز ۱۳ فروردین، توصیه کرده است که مراقب توطئه دشمنان باشیم.

حال صبح امروز شهرداری کرمانشاه اعلام کرد روز ۱۳ فروردین تمام پارک های کرمانشاه تعطیل است.

محمد موحدی‌مجد، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : به دلیل تقارن روز شهادت امیرالمومنین (ع) با روز طبیعت تمامی پارک‌های شهر کرمانشاه در روز سیزدهم فروردین‌ماه تعطیل است.

وی افزود: این تصمیم به دلیل حفظ حرمت ساحت حضرت علی (ع) در روز شهادت ایشان گرفته شده است، بنابراین پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر بسته بوده و خدماتی را در این روز به شهروندان ارائه نخواهند کرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به شهروندان در این خصوص از طریق نصب بنر‌ها صورت می‌گیرد؛ همکاران برای مطلع کردن شهروندان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مستقر هستند.

حال مشخص نیست تصمیم گیرنده اصلی وزارت کشور است یا شهرداری کرمانشاه روی دست این وزارتخانه امده است.

برچسب ها: شورای شهر ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار