اختصاص ۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی کرمانشاهیان در شب قدر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اختصاص ۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی کرمانشاهیان در شب قدر خبر داد.

رضا دوستی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری با برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی لازم در حوزه مدیریت شهری، در شب‌های قدر با آماده باش ۲۵ دستگاه اتوبوس از مقابل مسجد جامع به سمت شهرک‌های مختلف کرمانشاه به نمازگزاران خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: از نظر خدمات‌رسانی در شب‌های قدر هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان می‌توانند با آرامش و امنیت کامل در مراسم شب قدر شرکت کنند که این سرویس دهی تا پایان لیالی قدر در سطح شهر کرمانشاه تداوم دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه ادامه داد: ناوگان سازمان بعد از پایان مراسم، سرویس دهی شهروندان را به ۶۵ نقطه شهر کرمانشاه از طریق ۲۰ مسیر انجام خواهد داد.

دوستی افزود: کلیه تمهیدات برای برگشت شهروندان پیش بینی شده و نیرو‌های ستادی و اجرایی سازمان با آماده باش کامل در سطح شهر بر عملکرد ناوگان نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود که در شب‌های قدر و پس از پایان مراسم از سرویس‌های این سازمان برای رسیدن به منازل خود استفاده کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار