۱۲ فروردین، روز حماسه ملت ایران در تایید نظام جمهوری اسلامی

استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی ۱۲ فروردین را روز حماسه ملت ایران در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

استاندار آذربایجان‌غربی در پیام خود که امروز به مناسبت فرارسیدن  روز جمهوری اسلامی  صادر کرده است آورد: با تازه شدن بهار، برگ دیگری از تقویم انقلاب اسلامی در دوازدهم فروردین ماه که سالروز حماسه بزرگ ملت ایران در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ورق خورد.

در پیام محمدصادق معتمدیان  استاندار آذربایجان‌غربی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

با تازه شدن بهار، برگ دیگری از تقویم انقلاب اسلامی در دوازدهم فروردین ماه که سالروز حماسه بزرگ ملت ایران در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی است ورق خورد.

ظهور جمهوری اسلامی ایران، گفتمانی نوین و امیدبخش برای محرومان و مستضعفان جهان به وجود آورد و توسعه این گفتمان مولفه‌های استکبارستیزی، سلطه گریزی، عدالتخواهی، معنویت جویی و استقلال‌طلبی را در حیات جوامع آزادیخواه و حق طلب جاری نمود و نویدبخش وعده الهی غلبه جبهه حق بر باطل گردید به طوری که روز به روز شاهد عمق بخشی انقلاب اسلامی جبهه مقاومت اسلامی و افول قدرت نظام سلطه در سطح منطقه و جهان هستیم که همگی مرهون هدایت‌ها و راهبری های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و حضور انقلابی ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در تمام صحنه های حساس و سرنوشت‌ساز است.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی در ماه میهمانی خدا و لیالی قدر، دوازدهم فروردین روز «جمهوری اسلامی ایران» را گرامی داشته و امید است در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده به فضل الهی، دعای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با برنامه‌ریزی، کار جهادی و حضور همه جانبه مردم ولایت‌مدار ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در جهت جهش تولید به کار گرفته شده و شاهد پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این خطه از ایران عزیز باشیم. ان شاء الله

 محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.