نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

خرید کالای ایرانی زمینه ساز حمایت از اقتصاد و اشتغال جوانان کشور

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:خرید کالای ایرانی زمینه ساز حمایت از اقتصاد و اشتغال جوانان کشور می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود:خرید و حمایت از تولیدات و محصولات ساخت داخل در بعد های بین المللی، ملی و محلی می تواند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و تحقیقاتی فراوانی را به جا گذارد.

باید به این باور برسیم که یکی از راه حل های اشتغال پایدار، خرید کالای ایرانی است البته ناگفته نماند کالای ایرانی نیز باید از لحاظ کیفیت چیزی کم از کالای خارجی نداشته باشد و باید هر روز آمار قاچاق کالا کاهش یابد.
 
وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: برخی با هدف محبوبیت و شهرت وارد گود انتخابات شده اند که باید مردم از رای دادن به اینچنین افراد، خودداری کنند و افراد شایسته و اصلح را به شورای شهر و روستا بفرستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و ادامه داد: روز 12 فروردین روزی است که ملت ایران با 98.2 درصد آرا به حکومت جمهوری اسلامی ایران آری گفتند تا حکومت صالحان و مستضعفان پایه ریزی شود.

وی بیان کرد: باید بتوانیم این حکومت و نظام را حفظ و آن را به نسل های آینده منتقل کنیم تا اقتدار کشورمان روز به روز بیشتر شود.

وی ماه رجب را یکی از ماه های پربرکت عنوان کرد و گفت: رجب، ماه نزدیکی به خداوند متعال است که باید بتوانیم از این ماه نهایت استفاده را ببریم تا خود را بیشتر به خداوند متعال نزدیک کنیم تا تجلی نورانیت خداوند را در زندگی و آخرت ببینیم. 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.