امام جمعه قزوین:

عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود و از ارتش و سپاه برای رقم زدن این عملیات مهم قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان  و امام جمعه قزوین در دیدار امیرمحمد شفیعی، فرمانده و جمعی از کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین که به مناسبت هفته ارتش برگزار شد، گفت: شما عزیزان بازوان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح هستید، پیروزی بسیار بزرگ و این وعده صادق و محقق شده یعنی عملیات تنبیهی که علیه صهیونیست‌ها اتفاق افتاد، در تاریخ بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: پیش از این تمام کشور‌های قَدَر عربی به فرماندهی جمال عبدالناصر در مقابل اسرائیل نتوانستند کوچک‌ترین مقاومتی داشته باشند، ارتش‌های این کشور‌ها ضربات سنگینی را خوردند، ضربه‌ای که صهیونیست‌ها در آن زمان به مجموعه کشور‌های عربی وارد کردند آنقدر سنگین بود که هنوز هم ترس و وحشتش در دل سران کشور‌های عربی (آن دسته از کشور‌های عرب که به قرآن و دین اعتقاد ندارند) مانده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امروز دیگر موقعیتی برای صهیونیست‌ها وجود ندارد، اما آن دسته از کشور‌های عربی هنوز هم از مترسک صهیونیست‌ها می‌ترسند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود، تأکید کرد: این عملیات تنبیهی آثار و برکات عجیبی دارد، یکی از برکاتش این است که مرز‌های بین اختلافات دیرینه‌ای که وهابی‌ها و صهیونیست‌ها بین شیعه و سنی ایجا کرده بودند برچیده شد.

وی یادآور شد: مسلمانان تمام کشور‌ها گویا به دنبال یک رهبر و مدیریت متمرکز بودند، این عملیات به همه دنیای اسلام نشان داد که این مدیریت متمرکز کجاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: در جامعه ما نیز این عملیات مانند باران رحمتی بود که همه مسائل اختلافی ما را کنار گذاشت، در خبر‌ها که نگاه کنید، آدم‌هایی که به ظاهر خیلی از نظام فاصله گرفته بودند، به خاطر این عملیات نظام، رهبر حکیم انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران را تحسین می‌کنند، یعنی منافع مشترکمان ما را پای کار آورد و همدلی، محبت، اتحاد و انسجام بین آحاد مردم مستحکم شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: اگر امثال شهید صیاد شیرازی شخصیت ویژه‌ای پیدا می‌کنند، بخاطر این است که کارهایشان خدایی است، این شهید برای نماز اول اهمیت ویژه‌ای قائل بودند، این آدم بخاطر اخلاصی که داشت، خدا روز به روز درجه او را بالا برد و به او عظمت بخشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: شهید صیاد شیرازی با دین، قرآن و دعا انس عجیبی داشتند، با علما و اساتید عرفان و معرفت ارتباط داشتند، همه اینها به ایشان عظمت بخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار