تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی

فرماندار خوی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در ایام عید از پایانه مرز رازی تردد کردند.

معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در سایه امنیت و آرامش در ایام عید امسال، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز رازی خوی تردد کردند که این می‌تواند در اقتصاد کشور، منطقه و شهرستان مفید باشد.

کریم علی نژاد گفت: در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، باید از توانمندی‌های نخبگان و با مشارکت مردم شهر خودمان و با پیگیری‌های مکرر برای رفع موانع که در شهرستان وجود داردآن موانع را برداریم مشکلات شهر را حل کنیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی از لحاظ نیروی انسانی و از لحاظ کشاورزی، صنایع و دامداری در شهرستان وجود دارد و با استفاده از آنها رونق اقتصادی در این منطقه توسعه می‌یابد.

علی نژاد به اتمام طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در راستای اتمام طرح‌های نیمه تمام راهگشا است و باید مصوبات سفر ریاست جمهور و استاندار به شهرستان تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

فرماندار خوی می گوید: تعامل، همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری و رصد آسیب‌های اجتماعی لازم و ضروری است و با فرهنگ سازی تمام آسیب‌های اجتماعی در شهر کم رنگ و به طور کلی رفع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.