تردد‌های نوروزی از مرز‌های آذربایجان غربی به مرز ۱۰۰ هزار نفر رسید

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تردد‌های ثبت شده از مرز‌های استان در نوروز امسال به 100 هزار مورد نزدیک شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تردد‌های ثبت شده از مرز‌های پنجگانه استان در نوروز امسال به بیش از ۹۶ هزار مورد رسید افزود: در ایام نوروز حدود پنج هزار و ۶۰۰ خودرو سواری و اتوبوس وظیفه جابجایی مسافر را در پایانه‌های مرزی استان داشته اند که از این تعداد، افزون بر پنج هزار و ۳۰۰ دستگاه سواری و نزدیک به ۳۰۰ دستگاه نیز اتوبوس بوده است.

ایرج دست نشان ظرفیت بالای مرز‌های استان را یاد آور شد و  افزود: در نوروز امسال بیشترین تردد از پایانه مرزی رازی خوی با ۳۳ هزار و ۲۴۶ مورد بوده و بعد از آن پایانه بازرگان در ماکو با ثبت ۲۶ هزار و ۵۲۰ تردد در رده دوم ایستاده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: همه پایانه‌های مرزی استان آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

دست نشان همچنین از جابجایی ۶۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی در قالب ۱۰ هزار و ۴۷۳ سفر طی نوروز امسال در مسیر‌های درون و برون استانی خبر داد و گفت: از این تعداد، بیش از ۲۹ هزار مسافر از طریق ناوگان اتوبوسی، ۲۱ هزار و ۵۴۰ نفر با استفاده از مینی بوس و ۱۷ هزار و ۷۹۷ مسافر نیز با استفاده از وسایل نقلیه سواری جابجا شده اند.

وی افزود: روند ارائه خدمات در همه حوزه‌های جابجایی مسافر و پایانه‌های مسافری استان در طول ایام نوروز با همه توان در دست انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.