اذعان رادیو ارتش اسرائیل به حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین

نیرو‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به رفح، حملات گسترده راکتی به شهرک‌های اسرائیلی را مجددا آغاز کردند و رادیو ارتش اسرائیل می‌گوید که این حملات، جزء بزرگترین حملات در ماه‌های اخیر بوده است.

منابع خبری اسرائیلی گزارش دادند که نیرو‌های مقاومت از نوار غزه، حملات راکتی گسترده‌ای به شهرک‌های صهیونیستی مانند «کیسوفیم» و «العین الثالثه» انجام داده است.

رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که مقاومت فلسطین در این حملات، ۱۲ راکت شلیک کرده است که «بزرگترین حمله در ماه‌های اخیر» به شمار می‌رود.

برخی از منابع صهیونیستی، اما می‌گویند که بیش از ۳۰ راکت از صبح امروز تا کنون به سمت شهرک اسرائیلی «اشکول» شلیک شده است.

همزمان با این عملیات، نیرو‌های حزب الله لبنان هم از صبح امروز عملیات‌های گسترده‌ای علیه مواضع نظامیان اسرائیلی در مناطق مرزی فلسطین اشغالی انجام دادند.
پس از حملات دقیق و ترکیبی حزب الله، رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند که سامانه‌های پدافندی این رژیم، قادر به دفع این حملات نیست.

وبسایت صهیونیستی «واللا» گزارش داد: «حزب الله به خوبی ما را رصد می‌کند، محل‌های تجمع سربازان را زیر نظر دارد و اینکه نیرو‌های ارتش کجا در حال تردد هستند».

واللا با بیان اینکه حزب «به صورت بسیار دقیق، حملات خود را انجام می‌دهد»، اذعان کرد: حزب الله سربازان [اسرائیلی]را برای چند بار پیاپی هدف قرار داد. اسرائیل نیز در حال حاضر توانایی مناسبی برای مقابله با این تهدید ندارد».

به گفته رسانه‌های صهیونیست، سربازان ذخیره ارتش اسرائیل «که در حال خدمت در مرز‌های شمالی هستند، می‌گویند حزب الله به صورت شبانه‌روزی، آنان را تحت نظر دارد».

رسانه‌های اسرائیلی همچنین اعتراف کردند: «تمام حملات حزب الله، زیرساخت‌ها و [مراکز]اطلاعاتی را هدف قرار می‌دهد. حزب الله یک بار دیگر موفق شد در سطح نزدیک به زمین، پدافند [اسرائیل]را به چالش بکشد و به عمق [فلسطین اشغالی]حمله کند».

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار