مسئول بلندپایه‌ شورای امنیت داخلی صهیونیست‌ها استعفا داد

دومینوی استعفای مسئولان صهیونیست ادامه دارد بطوریکه امروز مسئول سیاست «روز بعد در غزه» از شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی استعفا داد.

یورام حمو، مسئول امور راهبردی شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه استعفا از سمت خود را ارائه کرد. 

براساس گزارش المیادین، شبکه ۷ رژیم صهیونیستی توضیح داد که حمو مسئول پیگیری سیاست روز بعد در غزه  بود و استعفای او از این مقام نشان دهنده  عدم پیشرفت در رسیدگی به این موضوع است.

در این زمینه، کانال صهیونیستی کان خاطرنشان کرد: شورای امنیت داخلی، نهادی است که مسئولیت امور خارجی و امنیت داخل را بر عهده دارد و از جمله از آغاز جنگ غزه، روی موضوع به اصطلاح «روز بعد در غزه» کار می‌کند. (منظور از روز بعد، ادعای صهیونیست‌ها در خصوص فردای روز نابودی حماس است.)

رسانه‌های صهیونیستی اخیراً پس از استعفای آهارون حلیوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش (امان) به دلیل ناکامی وی در کشف عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، نسبت به استعفای عمده در بین مقامات رژیم صهیونیستی  هشدار داده بودند. در ۲۳ آوریل، آموس هارل، تحلیلگر امور نظامی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص، موج بزرگی از استعفا‌ها را در میان مقامات سیاسی و امنیتی در دوره آتی پیش بینی کرد. 

هارل گفت: این استعفا‌ها نتانیاهو را به گوشه‌ای می‌کشاند، زیرا او تنها کسی است که تاکنون از پذیرفتن هرگونه مسئولیتی در قبال شکست غزه خودداری کرده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز از سویی دیگر درباره اثر دومینوی استعفای حلیوا صحبت و تأکید کرد که او آخرین کسی نیست که در میان افسران ارشد اشغالگر استعفا می‌دهد.

این روزنامه فاش کرد که افسران ارشد دیگری از جمله ۴ نفر با درجه سرهنگی و در سطح فرماندهان یگان‌های میدانی وجود داشتند که به همرزمان خود از قصد استعفا اطلاع دادند. منابعی نیز در ارتش  اشغالگر در گفتگو با رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند مقامات ارشد بیشتری در ارتش پس از عید پاک (پس از ۱۵ آوریل) استعفای خود را اعلام خواهند کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دولتمندان صهیونیست ها
دارند شکست 7 ماهه شون از مقاومت را به گردن
یکدیگر میاندازند
به اینخاطر هر جند گاه یکی شون استعفا میده
در اصل قبول شکست و اعلام کشور تاریخی فلسیطین با پایتخت القدس
و برگشت به جایی که از انجا به زمینهای اشغالی امده اید
بنفع تون است .کرایه خانه خیلی بالاست .سریع تر مهاجرت معکوس
آخرین اخبار