سردار رادان:

براندازی کانون خانواده‌ها از نقشه‌های راهبردی دشمنان است

فرمانده کل فراجا در رشت گفت: براندازی کانون خانواده‌ها و کمرنگ کردن عفت و حیا در جامعه از نقشه‌های راهبردی دشمن علیه انقلاب اسلامی است.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) در نشست هم اندیشی علما، نخبگان و فعالان مردمی در حوزه عفاف و حجاب گیلان در سالن الغدیر رشت با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه عفاف و حجاب گفت: دشمنان ایران اسلامی با برنامه کامل و دقیق علیه عفاف و حجاب به میدان آمده و هدفشان ایجاد یک جنگ ترکیبی است و در این جنگ برای رسیدن به اهدافش تمام تلاش خود را به کار بسته اند.

او با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، افزود: برخی از خاکریز‌ها نه تنها حفظ و بلکه فقدانشان نیز تعیین کننده است، دشمن عفت و حیای عمومی ایران را هدف قرار داده و تمرکزش شکست کشور ما است که این امر به کوری چشم دشمنان نظام اسلامی هیچگاه محقق نخواهد شد.

به گفته فرمانده کل فراجا، مسئله حجاب یک مسئله فرهنگی و اجتماعی است و ما اعتقاد داریم بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد و چادر زن ایرانی به منزله پرچم مقدس کشور ما است.

سردار رادان با بیان اینکه بی حجابی زمینه انحطاط و بی عفتی را جامعه به همراه دارد، تصریح کرد: بی تفاوتی افراد به عفاف و حجاب موجب کمرنگ شده اعتقادات مردم و ارزش‌های اسلامی در جامعه می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز با افتخار در محضر خانواده شهدا، اساتید علم و عمل سوگند یاد می‌کنیم، در مسیر اجرای طرح نور به لطف خدا و نظر ائمه اطهار (ع) و حمایت و پشتیبانی فرهیختگان، هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد و آسایش خود را فدای شهروندان کنیم. 

در این نشست هر یک از فرهیختگان نظر‌ها و پیشنهاد‌های خود را بیان کردند.

برچسب ها: سردار رادان ، طرح نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.