اینچه‌ درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد

زهرا اینچه درگاهی با کسب ۶۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک امروز ۲۴ اردیبهشت به ریاست محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزرات ورزش و جوانان و با حضور مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد.

زهرا اینچه‌درگاهی حبیب نوظهوری و عابد حقدادی از کاندیدا‌های انتخاب ریاست فدراسیون ژیمناستیک بودند که نوظهوری و حقدادی انصراف دادند و انتخابات با حضور یک کاندیدا برگزار شد.

تعداد اعضای مجمع ۶۶ نفر بود و دو نماینده فدراسیون جهانی نیز به صورت آنلاین ناظر این جلسه بودند. 

در پایان این مجمع انتخاباتی اینچه‌درگاهی با کسب ۶۰ رای از ۶۶ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.

اینچه درگاهی پس از برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک گفت: از اعتماد و رای قاطع شما تشکر می‌کنم. از وزارت و کمیته به خاطر اینکه آرامش را به این خانواده برگرداند تشکر می‌کنم. دوباره کار، دوباره آرامش.

اسبقیان نیز گفت: همه ما مکلف هستیم به نتیجه انتخابات احترام بگذاریم. در تمامی مجامع اعلام کردیم که وزارت ورزش و جوانان به رای اعضای مجمع احترام می‌گذارد و هیچ حمایتی از کاندیداها نکرده و این را به صراحت اعلام می‌کنم. امروز هم همین اتفاق افتاد. وزارت ورزش و جوانان خواهان برگزاری انتخابات با نظر اعضای مجمع است.

معاون قهرمانی وزرات ورزش و جوانان بیان کرد: از حضور حمیدرضا هاشمی به عنوان داور ایرانی که رقابت های ژیمناستیک در المپیک را قضاوت می‌کند، بسیار خرسندم و برای خیرخواه سرمربی تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مسیر رشد و تعالی ژیمناستیک ادامه بابد و اعتقاد دارم اکنون ژیمناستیک مسیر خودش را پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار