قطعه ۵ آزاد راه هشترود_ مراغه جان دوباره میگیرد

فرماندار هشترود از ادامه شروع عملیات قطعه ۵ آزاد راه هشترود_ مراغه تا چند روز آینده خبر داد.

فرید قشلاقی در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات هشترود گفت: این قطعه بطول ۶ کیلومتر شهر هشترود را به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و آزاد راه هشترود_ مراغه و همچنین جاده قدیم هشترود_ مراغه متصل می‌کند.

وی افزود: نبود رمپ و لوپ استاندارد برای شهروندان هشترودی برای ورود به اتوبان پیامبر اعظم و د آینده به آزاد راه هشترود_مراغه با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که متاسفانه از جاده غیر استاندارد روستایی دامناب استفاده می‌شد و هراز چند گاهی بخاطر نبود زیر ساخت‌ها و غیر استاندارد بودن با تصادفات جاده‌ای مواجه می‌شدیم.

وی گفت: مشکل تملک بخش از اراضی کشاورزان در این مسیر ۶ کیلومتری بود که در حال رایزنی و حل شدن است و مشکل پرداخت پول زمین‌های کشاورزان حل خواهد شد.

فرماندار هشترود در ادامه خواستار بهسازی جاده هشترود_ دامناب را که به جاده مرگ مشهور است را شد و گفت: کم عرض بودن این جاده و غیر استاندارد بودن و نبود روشنایی باعث بروز تصادفات مرگبار می‌شود که با پیگیری‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سال گذشته تعریض پل‌ها صورت گرفته که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم دیگر موارد این جاده امسال حل شود تا شاهد بروز تصادف و مرگ عزیزانمان نباشیم. 

وی از آزاد سازی مسیر کانال عبوری رودخانه داخل محله گنجینه کتاب (گَزَری دره سی) توسط امور آب و نسبت به تکمیل دیوار حائل با همکاری شهرداری و منابع آب خبر داد.

برچسب ها: جاده ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.