شهردار کرمان:

شرکت‌های خدمت‌رسان برای حفاری از شهرداری استعلام بگیرند

تویسرکانی گفت: نیاز است تا ادارات و ارگان‌هایی که حفاری می‌کنند، برای حفاری از شهرداری برای وضعیت اجرای آسفالت استعلام بگیرند.

 محسن تویسرکانی در نشست با مدیر مخابرات منطقه کرمان که ظهر امروز با حضور معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، برگزار شد، گفت: در ایام پایانی سال و آستانه سال جدید که آماده‌‌سازی چهره شهر در اولویت است، تصمیم گرفتیم حفاری انجام نشود. 

وی از همکاری مخابرات در پروژه تعریض معبر مقابل بیمارستان شهید باهنر تشکر کرد و ادامه داد: در مورد کاهش هزینه‌ها و درخواست تخفیف‌ها باید اجازه شورای اسلامی شهر، گرفته شود. 

شهردار کرمان بر همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان تاکید کرد و گفت: اجرای پروژه های‌وب نظم شهر را مدتی به هم ریخت و نحوه اجرای این پروژه موجب گلایه‌مندی مردم شد. 

وی با اشاره به اینکه بخشی از مردم، کم‌کاری‌ها را به حساب نظام می‌گذارند، بر دقت بیشتر در اجرای کارها و رفع سریع کم‌کاری‌ها و موانع پیش‌روی پروژه‌ها و جلوگیری از توقف کار تاکید کرد. 

تویسرکانی همچنین از اجرای جهاد آسفالت در ۲.۵ میلیون مترمربع از معابر شهر خبر داد و یادآور شد: مدتی است که اجرای آسفالت، از چند جبهه شروع شده است؛ بنابراین، نیاز است دستگاه‌های حفار، از وضعیت اجرای آسفالت استعلام بگیرند که این مورد شامل پروژه‌ها و خطوط مخابراتی نیز می‌شود.

حسن آذری‌نصرآبادی، مدیر مخابرات منطقه کرمان، همکاری مخابرات با شهرداری کرمان را نسبت به سایر شهرها، مطلوب دانست و گفت: خواستار هماهنگی بیشتر با شهرداری هستیم و تنها شرکتی هستیم که بر بستر ارتباطات با مسائل امنیتی درگیریم.

وی با بیان اینکه شهردار کرمان، به اغلب مشکلات شهری آشنا و وظایف دستگاه‌ها را به‌خوبی می‌داند، افزود: از شهرداری می‌خواهیم برای پروژه‌ها و برنامه‌های شهر، مجوزهای لازم را ارائه دهد. 

آذری‌نصرآبادی بر توسعه زیرساخت‌های مخابرات تاکید و بیان کرد: ۸.۵ میلیون پورت اجرای تعهدات دولت برای واگذاری به مخابرات است.

وی ارائه مجوزهای لازم برای اجرای زیرساخت‌های مخابراتی را خواستار شد و گفت: ۲ هزار خانوار در کرمان از خدمات مخابرات استفاده می‌کنند و بزرگ ترین برنامه توسعه موبایل مربوط به استان کرمان بوده است؛ چرا که در این خصوص بیشترین سرمایه‌گذاری انجام شده است. 

در ادامه این نشست، مواردی از جمله: تعیین‌تکلیف تملکات مخابرات و پیگیری آن از سوی شهرداری، ارائه مجوزهای حفاری، هماهنگی با اجرای پروژه جهاد آسفالت و رفع مشکلات درخصوص تملک ۵ نقطه شهر کرمان برای اقدام مخابرات و موارد متعدد دیگری مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار